U vraagt, fetra antwoordt


Hebt u een vraag?
Misschien hebben anderen deze vraag ook al gesteld. Neem gerust een kijkje in onze FAQ's om te zien of we uw vraag daar al hebben beantwoord.
Niet gevonden wat u zocht? Stel ons uw vraag gerust via 
contactformulier

Verzending

Meestal worden de goederen niet volledig gemonteerd verzonden.
Afhankelijk van het artikel verschilt het hoeveel montage u zelf moet uitvoeren.
Ofwel moeten de afzonderlijke componenten nog worden samengesteld, of de wagen is al voor gemonteerd en u hoeft alleen nog maar enkele onderdelen te monteren.
De goederen worden afhankelijk van grootte en gewicht verzonden met een pakketdienst of transportbedrijf.
Afhankelijk van de omvang van de bestelling kan het ook zijn dat ze voor geoptimaliseerd transport met een transportbedrijf worden verzonden.
Nederland
België
Voor leveringen naar Frankrijk, Duitsland en Oostenrijk kunt u overschakelen via de taalkeuze van de respectieve landen.

Bestellingen

U ontvangt eerst een automatische e-mail uit onze webshop om de ontvangst te bevestigen.
Na controle door onze medewerkers ontvangt u een opdrachtbevestiging als PDF per e-mail.
In het inloggedeelte kunt u alleen zien of de bestelling is afgerond of nog in behandeling is.
Een trackinglink kunt u op verzoek per e-mail bij ons aanvragen.
Ja, bij het afrekenen heeft u de mogelijkheid om een projectnaam (wordt op de pakbon vermeld) of een bestelnummer (wordt op de orderbevestiging en factuur vermeld) op te geven.

Uw Account

Om veiligheidsredenen kunt u dit niet zelf aanpassen.

Als uw factuuradres is gewijzigd of als er een fout is opgetreden die moet worden gecorrigeerd, stuur ons dan een e-mail met uw klantnummer uit uw account en het correcte adres naar info@fetra.nl .
Wij zullen de wijziging doorvoeren en dit aan u bevestigen.
U kunt meerdere verzendadressen, die u vaak nodig heeft, in uw account aanmaken en opslaan. Opgeslagen adressen kunt u later ook weer bewerken.
Als u al klant bij ons bent en toegang tot onze website wenst, stuur ons dan een e-mail met uw klantnummer naar info@fetra.nl of bel ons op +31(0) 162 726 920 .

Registratie

Mogelijk is uw bedrijf al bij ons geregistreerd (bijvoorbeeld door een collega of een andere vestiging). In dit geval kunnen wij alleen een account voor u aanmaken. Om toegang tot onze website te verkrijgen, stuur ons alstublieft een e-mail met uw klantnummer naar info@fetra.nl of bel ons op +31(0) 162 726 920 .
Als u al klant bij ons bent en toegang tot onze website wenst, stuur ons dan een e-mail met uw klantnummer naar info@fetra.nl of bel ons op +31(0) 162 726 920 .
Wilt u een bedrijf, onderneming of een vakman zonder btw-nummer registreren? Voer in dat geval in het desbetreffende veld de cijfers 1-9 in (123456789).